Zadnje dni počitnic na otoku Vir

Zadnje dni svojih počitnic preživljam na morju, na otoku Vir, odločila pa sem se, da vam povem kako sta potekala moja zadnja dva dneva. Včeraj popoldne sva se z mojim očetom, Tomažem odpravila na kratek dopust, odločila pa sva se, da se bova odpravila na otok Vir. Po skoraj štiriurni vožnji, okoli osmih zvečer, sva končno prispela na cilj. Otok Vir leži v severni Dalmaciji, otok pa je s celino povezan z mostom, zgrajenim leta 1976. Ko sva s Tomažem prispela pred apartma, v kateremu bova preživela naslednje dni, sta naju lastnik in lastnica zelo lepo in toplo sprejela. Povabila sta naju tudi na kavico in kratek klepet. Na koncu smo se odločili, da bomo tudi večerjali skupaj in tako sva ob dobri hrani preživela še nekaj ur z lastnikoma.

Ker sem bila od dolge poti kar utrujena, sem se kmalu odpravila v posteljo, da se odpočijem. Naslednji dan, ko sem se najedla in uredila, sva se s Tomažem najprej zapeljala po otoku in si ga bolje ogledala. V miru sva spila kavico v prijetnem lokalu ob morju, potem pa sva se odpravila na plažo. Našla sva super plažo na koncu otoka, ki je bila prijetna in mirna. Zelo mi je bilo všeč, saj plaža ni bila nabito polna, ampak je vsak imel svoj mir, borovci pa so nudili prijetno senco. Zato je po mojem mnenju otok Vir primeren za vse, ki imate na svojem dopustu radi zasebnost, tišino in mir ter za tiste, ki ne marate gneče in veliko ljudi okoli sebe.

plaža

Sicer pa je bil vhod v morje zelo težaven, saj je bilo veliko ostrih skal, kar pa me ni motilo, saj sama nisem velika oboževalka morja in plavanja. Ko sva s Tomažem našla primeren in ne težaven vhod v morje, so moje slabovidne oči seveda takoj opazile par manjših jat ribic in vsa prestrašena sem se pognala nazaj na kopno. Zanimivo o meni je, da se na smrt bojim rib v morju, pa naj so še tako majhne. Lahko se smejete kolikor želite, vendar je ta moj strah do rib res neizmerno velik. Tako kot se nekateri bojijo kač in pajkov, se jaz bojim rib. Ne vem kaj je razlog za to, ampak enostavno mi ni prijetno, ko nekdo plava poleg mene in se me dotika. Čeprav so me ribe pregnale iz morja, nisem bila čisto nič žalostna, saj sem svoj čas lahko končno izkoristila za branje. Zadnje tedne sem bila namreč polno zasedena, danes pa sem lahko mirno poležavala na plaži in v enem dahu prebrala skoraj polovico knjige.

branje

Proti večeru sva postala s Tomažem že precej lačna in odpravila sva se poiskati primerno restavracijo, kjer bova večerjala. Našla sva restavracijo, ki je bila čisto ob morju in sva poleg dobre hrane lahko uživala tudi v prelepem razgledu na sončni zahod. Tomaž si je za večerjo privoščil pražene lignje, jaz pa sem jedla špagete z morskimi sadeži. Bilo je okusno, vendar sem jedla tudi že veliko boljše.

večerja

Z gotovostjo lahko rečem, da je bil današnji dan prijeten in uspešen, jutri pa naju s Tomažem čaka še malo pohodništva in raziskovanja. Svoje zadnje dni počitnic bom še izkoristila, potem pa me čaka povratek v šolske klopi in učenje. Komaj čakam!

Upam, da boste tudi vi zadnje poletne dni lepo preživeli!